Jak skorzystać z pomocy influencerów?
Firmy, które chcą reklamować się w sposób nowoczesny, trafiający przede wszystkim do młodych odbiorców, w przedziale wiekowym od 10. do 25. roku życia, koniecznie powinny celować w reklamy w mediach społecznościowych, do których wprost trzeba wykorzystać influencerów. Kampanie z kategorii „influencer marketing” mają duży potencjał, ale bywają trudne w organizacji i kontroli. Influencerzy potrafią nie wywiązywać się ze swoich obowiązków albo robią to w byle jaki sposób, na czym reklamodawca tylko traci, bo źle postawiona reklama nie tylko nie przyciągnie do niego nowych klientów, ale wręcz na dobre ich odrzuci, od razu łącząc w ich oczach firmę z jakąś kiepską jakością i marnymi zagrwkami.

Agencja influencerów zrzesza natomiast tych „lepszych” influencerów, a jeszcze ważniejsze jest to, że zwykle ich sprawdza, tak więc zanim taki influencer wrzuci post reklamujący na swoje konto, jest on weryfikowany przez ekspertów pod względem zgodności z oczekiwaniami klienta, ale też i zgodności z zasadami obowiązującymi w social media. Z takimi agencjami opłaca się współpracować. One przypilnują poprawności influencer marketingu.

Author:

Related Post

top